(Κλωντ Λορραίν, Ρυάκι και δυο γέφυρες)
Πολλοί καλλιτέχνες (ερασιτέχνες και μη) θέλησαν να μιμηθούν τον υπέροχο Γάλλο τοπιογράφο του 17ου αιώνα Κλωντ Λωρραίν (και ιδιαίτερα το απαλό φως και τις περίτεχνες τονικές του διαβαθμίσεις) κι επειδή δεν είχαν -φαίνεται- την επιδεξιότητα, την ιδιοφυία ή την υπομονή του, άρχισαν να χρησιμοποιούν έναν μαύρο καθρέφτη μέσα από τον οποίο παρατηρούσαν το πεσμένο τονικά, απλοποιημένο και γραφικό τοπίο, το οποίο στη συνέχεια έσπευδαν να καταγράψουν. Αυτός ο καθρέφτης έμεινε γνωστός ως ο καθρέφτης του Κλωντ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου